
Wiele firm swoją działalność poszerza o rozmaite konferencje, szkolenia czy biznesowe spotkania. Służą one wymianie doświadczeń, nawiązywaniu kontaktów, zdobywaniu nowych kwalifikacji. Takie spotkania rzadko odbywają się w siedzibie firmy. Najczęściej organizowane w innych miejscowościach, w obiektach oferujących odpowiednie warunki do ich przeprowadzenia. Są to zwykle centra konferencyjne lub hotele konferencyjne. Dysponują one odpowiednią bazą i zapleczem. Uczestnicy konferencji mają do dyspozycji różnej wielkości pomieszczenia konferencyjne, zaopatrzone w projektory, tablice interaktywne, ekrany, flipcharty, materiały biurowe, nagłośnienie, a przede wszystkim w dostęp do internetu. Ponieważ często organizowane są szkolenia kilkudniowe, hotele konferencyjne to najlepsze rozwiązanie dla ich przeprowadzenia. Pełne zaplecze gastronomiczne i wygodne pokoje zapewniają dobre warunki do wypoczynku.