Problemem, z jakim regularnie spotykają się pracownicy niższego szczebla w profesjonalnych call center, są reklamacje trudnego klienta, szkolenia organizowane w tym obszarze tematycznym, mogą wydatnie pomów pracownikom nieradzącym sobie z takim zagadnieniem. Firmą szkoleniową zajmują się kompleksowym przygotowywaniem tego typu szkoleń w formie zamkniętej lub otwartej, jest firma CC Training, organizująca ponadto szkolenia dotyczące profesjonalnej obsługi szkolenia, skutecznych technik zarządzania stresem czy optymalnej emisji głosem. Po odbytym kursie wszyscy pracownicy zauważalnie poprawią się w tym elemencie sprzedażowym, jakim są zgłaszane do call center reklamacje trudnego klienta. Szkolenia odbywają się w terminach wskazanych przez zleceniodawcę.
Dodaj Komentarz
Poleć stronę
Wpis zawiera błędy
Logowanie
Pozostałe artykuły z kategorii
Hala CWK Jasionka
Nasze centrum kongresowe powstało po to, aby skupiać wszystkie ważne wydarzenia w regionie. Brak dostępu do wspaniałych pomieszczeń na bankiety, a przy tym duży popyt na usługi związane z org...
Ceny tłumaczenia tekstów
Jeśli mamy, np. podpisać niemiecką albo francuską umowę o pracę, a jeszcze dobrze nie znamy języka, to warto zdecydować się na pomoc profesjonalnego tłumacza, który przetłumaczy nam cały ...
Nowoczesne ogrzewanie za rozsądne pieniądze
W wielu domach mieszkalnych montowane są obecnie systemy ogrzewania, których podstawowe elementy odpowiadające za rozprowadzanie ciepła są umieszczone pod podłogami. Bardzo wysokim poziomem niez...
Poszerzmy swoje umiejętności
W pracy warto mieć szeroki zakres uprawnień i ukończonych kursów. Dzięki temu stajemy się o wiele bardziej pożądanym pracownikiem. W takim razie potrzebny nam będzie kurs certyfikat kompetenc...
Znakomite naklejki na twój samochód
Oklejanie samochodów jest dziś bardzo popularne i trudno się temu dziwić. Jedni robią to tylko dla tak zwanego szpanu i w ten sposób chcą uatrakcyjnić swój pojazd. Inni natomiast w głównej ...