
W branży odzieżowej istnieją segmenty rynku mniej lub bardziej konkurencyjne. Przewagę nad innymi sklepami zdobywa się dzięki wizerunkowi lub wyspecjalizowanemu personelowi. Można pracowników szkolić z technik sprzedaży lub wprowadzać programy premiowanych działań i efektów. Jak jednak przyciągnąć określony segment klientów? Najlepiej poszukać dobrych dostawców oferujących produkty w określonych grupach towarowych. Jedną z nowości jest fashion hurtownia. To sprzedaż w jednym miejscu znanych marek firm odzieżowych oraz ich dobieranie pod względem najnowszych trendów w modzie. W ten sposób kupujemy do własnego sklepu tylko taki towar, jakiego szukają klienci lub taki, który może służyć im jako inspiracja do kreowania swojego wizerunku. Dużym ułatwieniem, jakie oferuje fashion hurtownia, jest możliwość składania własnego zestawu zamówionych produktów z odzieży różnych marek. Tak tworzymy swój asortyment dla indywidualnych klientów w będących w otoczeniu punktu sprzedaży detalicznej w określonym regionie.